O reklamie z użyciem komunikacji miejskiej

Tramwaje są już czymś normalnym jeżeli chodzi o miejski widok. Są dobrze widoczne w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów muszą zawsze mieć je na oku w przypadku styczności torów w regularną jezdnią. Fakt, że są zauważalne przez prawie, że każdego, a zazwyczaj widzimy je w bardziej zaludnionych częściach miasta, co powoduje, iż chętnie mogą być postrzegane jako sposób na reklamę.

Transport publiczny taki jak autobusy to jedna z tych rzeczy, które kojarzą nam się z centrum miasta. Wielu z nas jej używa lub używało w przeszłości. Jest popularna i zauważalna więc nic dziwnego, iż ludzie decydują się na ten wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci wielkich naklejek na pojeździe.

Marketing, który używa transport publiczny jako narzędzia nie jest niczym nowym. Zazwyczaj ma to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Zobaczenie takiego tramwaju, czy autobusu nie jest czymś nietypowym przy zwyczajnym wybraniu się na miasto ponieważ ludzie realnie wybierają taki typ reklamy.

Reklamy umieszczana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dosyć powszechną metodą reklamowania się w sposób, który daje faktyczne szanse na to, że zostanie to zauważone. Większość autobusów nie z rzadka przemierza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, iż nie mała ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas dostrzeże.

Digitalhosting